Vi som arrangerar Lomma Hinderlopp har jobbat på som vanligt med alla förberedelser men såklart har det som händer påverkat oss.
Lomma Hinderlopp ska vara den folkfest som vi vet att det kan bli så därför har vi valt att flytta loppet till den 22 augusti, samma datum som Lommafesten kommer att genomföras. Det är redan många anmälda men såklart ska det bli fler!

Vi fortsätter nu planera med oförminskad styrka och att vi får lite mer tid innebär att vi kan jobba ytterligare med våra hinder och bansträckning, allt för att loppet ska bli så roligt som möjligt. Alla som redan är anmälda till den 30 maj har en garanterad plats den 22 augusti och anmälan till loppet är självklart fortsatt öppen.

Vi vill också passa på att tacka alla sponsorer som redan bidragit till loppet och vi ser fram emot ett gott samarbete.

Allt överskott från loppet går oavkortat till att göra livet lite lättare och roligare för de i Lomma kommun som behöver det mest. Hittills har vi delat ut drygt 60.000 kronor och mer är på gång. Här kan du läsa mer om vilka bidrag som hittills delats ut.
Ni som ännu inte anmält intresse för att synas i samband med Lomma Hinderlopp - kontakta oss på 070 791 99 98 eller via mail lomma-bjarred@rotary.se

Här anmäler du dig till loppet

VÄLKOMNA!
Lomma-Bjärred Rotary Club & Friskis och Svettis i Lomma