mar
Bjärred,  23737
Sweden

VAD:
Den 16 mars anordnar ROTARY i Lomma/Bjärred ett AW i samarbete med Lamaroni Restaurang & Pizzeria i Bjärred i syfte att samla in pengar till Ukraina, 25% av kvällens omsättning hos Lamaroni går till Ukraina.

NÄR:
Torsdagen den 16 mars från kl 16.00 till ca 22.30

HUR:
Kom som du är direkt efter jobbet eller kom över efter Rapport, lyssna på musik, häng med grannen i baren och ät en bit mat. Kvällens live musiker är Andi Joseph från Australien

VARFÖR:
Under hösten 2022 har Rotary i Lomma/Bjärred tillsammans med Lomma hinderlopp samlat ihop ca 75 000 kr. I samarbete med Rotary i Kiev har dessa pengar bland annat gått till fönster i en skola för utbildning av sjukvårdare i Kiev, Ukrina. Med kvällens evenemang ska vi kunna skicka ytterligare pengar då behovet är som vi alla vet väldigt stort.