Första fysiska mötet i klubben på mer än ett år......
Äntligen fick vi träffas, men utomhus förstås!
Ungefär 20 personer, varav av några respektive, tog chansen att träffas utomhus och promenera. Kvällens arrangörer, Stellan Nordahl, Bibban Pålsson och Anders Nyquist, hade ordnat med en promenadslinga runt omkring i Bjärred. Här gick deltagarna i grupper om tre-fyra personer.

Under promenaden fick man i uppgift att diskutera olika intressanta rotaryfrågor, såsom mina bästa rotaryminnen, hur rekryterar vi nya medlemmar och förslag på nya aktiviteter inom klubben. Under promenaden svarade man också på olika faktafrågor om platser och byggnader som man passerade. Nere vid badstranden i Bjärred var det dags för matpaus; pytt, ägg, kaffe och kaka.  Maten tillagades på kommunens elgrill, vilken fungerade toppenbra.

Samtliga deltagare betalade sedvanlig måltidsavgift, så eftersom vi lagade maten själva gav promenaden också ett rejält tillskott till klubbkassan, att använda för goda ändamål.
Fler foton från promenaden hittar du på hemsidan via denna länk FOTOLÄNK