Traditionsenligt skiftar klubben president den 1 juli och vi hälsar Marie Nilsson välkommen som ny president.
Överlämning av presidentkedjan skedde vid klubbmötet den 24 juni. Stefan avtackades med PHF och past presidentnål. Det var andra året i följd eftersom Stefan också fick vid förra presidentskiftet. Stefan gjorde en kort återblick på sitt presidentår och riktade ett tack till alla medlemmar som bidragit till en positiv utveckling för klubben. Han riktade också ett speciellt tack till övriga i styrelsen.

Inför det nya året har Marie skickat ut sina tankar via mejl till alla i klubben, som också kan läsas vie denna länk. Marie har också skickat ut verksamhetsplaner och övriga styrdokument via mejl.

I samband med presidentskiftet passade också avgående president på att uppmärksamma Erica Michálek och utse henne till hedersmedlem i klubben.
Viktoria Ekberg har varit framgångsrik projektledare för Lomma hinderlopp 2019. För det uppmärksammades Viktoria med en PHF-nål.
De båda fick mycket varma applåder för sina insatser från alla närvarande i det välbesökta mötet.

Se fler foton från presidentskiftet via hemsidans fotoalbum eller genom att trycka här. Se också animerade bilder tryck här.