Picknick med föredrag i Alnarp – en tradition som fortsätter

Vi har under våren fått ändra på en hel del av våra rotaryvanor, men årets picknick i Alnarpsparken genomfördes traditionsenligt. Trots det inte helt perfekta picknick-vädret var det stor uppslutning av medlemmar, partners och gäster. Rikard gjorde sitt första framträdande som president och efter det var det dag för föredrag av Timac Agros VD, Stefan Attervall. Mycket passande eftersom företaget har verksamhet i Alnarp.

Klubbens "digitaliseringsekvilibrist", Jörgen, var på plats och filmade. Filmen finns tillgänglig via denna länk.

Alnarpsmötet var det sista veckomötet före sommaruppehållet. Som tidigare meddelats så blir det inga sommarmöten på golfklubben.

Nästa veckomöte planeras till den 10 augusti

Information om klubbens kommande program kommer att finnas på hemsidan och på facebook.

Trevlig sommar