Klubbens första digitala årsmöte med klubbsamråd hade vi den 7 december
Vår president Rikard hälsade alla närvarande medlemmar välkomna till Lomma-Bjärreds Rotary Cluds årsmöte 2020. Årsmötets gicks igenom på sedvanligt sätt och de beslut som skulle fattas fattades efterhand. Ett beslut som togs och som inte är ett sedvanligt beslut var att godkänna klubbens uppdaterade stadgar.

När årsmötet var avslutat startade ett klubbsamråd där temat var ” Medlemsrekrytering och medlemsvård”. Deltagarna delades in i diskussionsgrupper där temat diskuterades flitigt. Varje diskussionsgrupp sammanställde resultaten och vidareförmedlar detta till Klubbsamråds ansvarig för sammanställning. När allt är sammanställt kommer detta att diskuteras igen och kokas ned till en aktiviter. Det kommer att bli väldigt intressant att följa detta arbete och vi ser fram emot många intressanta aktiviteter under 2021.