LOMMA-BJÄRRED ROTARY CLUB DELAR UT STIPENDIUM
2021 års stipendiater Thea Hansson Lindsjö, Föreningen HK Ankaret samt Oliver Holmström, Bjärreds Innebandyklubb.
Nu öppnar vi för ansökan och nominering till 2022 års stipendium på 10 000 kr som delas ut varje år. Stipendiet är instiftat för att uppmärksamma och lyfta fram personer som med entusiasm och engagemang bidrar till att skapa aktivitet och sysselsättning för barn och ungdomar i Lomma kommun.

Exempel på tidigare stipendiater:
2021 Thea Hansson Lindsjö, Föreningen HK Ankaret samt Oliver Holmström, Bjärreds Innebandyklubb.
2020 Frida Malmqvist, Innebandy, Lomma FBC
2019 Elsa o Ella Egonsson, Bjärreds Gymnastikförening
          Amanda Borggren, körledare ABF Lomma
Stipendiet har delats ut sedan mitten av 90-talet och bilden ovan visar 2021 års stipendiater.

Skriv en kort beskrivning av dig själv eller av den du vill nominera. Din ansökan/nominering vill vi ha senast den 8 april 2022. Den skickas antingen till Lomma-Bjärred Rotary Club, Claes Hedlund, Husarvägen 19  237 32 Bjärred eller via e-post till lomma-bjarred@rotary.se